مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:152021-02-27سياسي

برگزاری انتخابات پرشور و امن هدف ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی است


رییس کل دادگستری استان فارس هدف اصلی و اولویت ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی، برگزاری یک انتخابات پرشور و امن و سالم، است.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری استان فارس هدف اصلی و اولویت ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی، برگزاری یک انتخابات پرشور و امن و سالم، است.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی، در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان فارس ضمن تسلیت شهادت ام المصائب اسوه صبر و ایثار حضرت زینب سلام الله علیها، گفت: در دوران تحول قضایی و اجرای سند تحولی قوه قضاییه پیشگیری از وقوع جرم در اولویت قراردارد و در انتخابات گذشته با تدابیر پیشگیرانه از سوی این ستاد صدها تذکر به نامزدهای انتخاباتی داده شد و علاوه بر پیشگیری از جرائم انتخاباتی، 55 مورد پرونده قضایی تشکیل و در چارچوب قانون و بدون اغماض با متخلفان انتخاباتی برخورد قانونی انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دادگستری فارس، موسوی از دیگر وظایف این ستاد را پایش و رصد مداوم و مستمر اقدامات و فعالیت های انتخاباتی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه با هدف پیشگیری از جرایم انتخاباتی دانست و افزود: اطلس انتخاباتی در حال تکمیل شدن است و با تعامل و همراهی شورای تأمین، شهرهای مهم و حساس مشخص شده و تدابیر و تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از جرائم و تخلفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات پرشور و امن هدف ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی است

برگزاری انتخابات پرشور و امن هدف ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی است