مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:152021-02-27سياسي

رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی یزد منصوب شد


«سید ابوالفضل وکیلی» طی مراسمی در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد به عنوان رییس جدید این سازمان معرفی و از خدمات «سید جمال سجادی پور» در این سمت تقدیر شد.

- ایسنا/یزد سید ابوالفضل وکیلی طی مراسمی در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد به عنوان رییس جدید این سازمان معرفی و از خدمات سید جمال سجادی پور در این سمت تقدیر شد.

محمدرضا قدسی مدیر کل امور استان های وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، با بیان شرایط سخت اقتصادی در دوران تحریمهای ظالمانه و به ویژه مسائل مبتلا به بخش کشاورزی در این وضعیت بحرانی، از استان یزد به عنوان یکی از استانهای پیشرو در عرصه کشاورزی نوین و علمی یاد کرد و افزود : انتظار ما از رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان این است که با مراکز علمی و دانشگاهی ارتباط بیشتری برقرارکرده و در موضوعاتی چون تولید بذرهای گلخانه ای و اجرای شیوه های نوین در بخش های تولیدی و کشاورزی ورود پیدا کنند.

سید مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد هم با اشاره به اهمیت نقش و وظایف گسترده بخش کشاورزی در تامین امنیت غذایی جامعه و حساسیت های موجود در این عرصه ، لازمه کار در این مجموعه را وجود روحیه جهادی ، ایثارگری و دلسوزی دانست و افزود: خوشبختانه با وجود تمام محدودیتهای آبی و اقلیمی، استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی یزد منصوب شد

رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی یزد منصوب شد