مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:102021-02-27ورزشي

پیروزی گیتی پسند با 10 گل


هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بعد از ظهر امروز با برگزاری 6 دیدار در گروه «الف» و «ب» پیگیری شد و در گروه «الف»، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به مصاف اهورا بهبان رفت.

- ایسنا/اصفهان هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بعد از ظهر امروز با برگزاری 6 دیدار در گروه الف و ب پیگیری شد و در گروه الف ، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به مصاف اهورا بهبان رفت.

امروز (شنبه_9 اسفندماه) تیم فوتسال گیتی پسند که در صدر جدول گروه خود قرار داشت، بازی را نسبت به حریف خود بهتر آغاز کرد و حملاتی را بر روی دروازه تیم اهورا بهبهان تدارک دید.

حملات گیتی پسند خیلی زود جواب داد و در همان دقایق ابتدایی بازی، قدرت بهادری با یک شوت از پشت محوطه جریمه توپ را وارد دروازه حریف کرد.

پس از این گل و بلافاصله بعد از آغاز بازی، این سعیداحمدعباسی بود که توانست گیتی پسند را دو بر هیچ از حریف خود پیش بیاندازد.

بازی در ادامه باز هم در اختیار یاران شمسایی بود و این تیم، حملات خود بر روی دروازه مهمان ادامه داد اما کار با واکنش های خوب دروازه بان حریف همراه بود و توپ ها راه به جایی نبرد تا این که بالاخره در یکی از حملات تیم گیتی پسند این وحید شفیعی بود که توانست گل سوم گیتی پسند را به ثمر برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی گیتی پسند با 10 گل

پیروزی گیتی پسند با 10 گل