مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:102021-02-27سياسي

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در سمنان


دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: پیش بینی شده تا تعداد شعب اخذ رأی این استان در انتخابات آتی با توجه به شرایط کرونا، 15 درصد افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدعباس دانایی عصر امروز در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان سمنان اظهار کرد: امروز نخستین جلسه ستاد انتخابات استان به ریاست استاندار سمنان برگزار شد و جلسات ستادهای شهرستانی متناظر نیز به ریاست فرمانداران برگزار می شود.

وی افزود: پیش بینی شده تا تعداد شعب اخذ رأی در انتخابات آتی، به نسبت دوره گذشته، با توجه به شرایط تأمین خواهد شد.

دانایی بیان کرد: تا به امروز گزارش های تحلیلی در خصوص انتخابات انجام شده و رصد اخبار و تحرکات انتخاباتی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: نشست هایی با هیأت های نظارت بر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا جهت کسب هماهنگی های بیشتر انجام شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان ادامه داد: تأمین مکان برای استقرار هیأت نظارت استان انجام شده و در هفته جاری اعضای هیأت نظارت استان نیز در این مکان مستقر می شوند.

دانایی با بیان اینکه 21 شهر استان سمنان شرایط برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر را دارند، گفت: 307 شورای اسلامی روستایی در حال حاضر در استان فعال هستند که از این تعداد 16 روستا بالای 1500 خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در سمنان

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در سمنان