مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:052021-02-27پزشكي

آمار مبتلایان به ویروس جهش یافته در دهلران هشداری برای تمام استان است


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه آمار مبتلایان به ویروس جهش یافته در دهلران هشداری جدی برای تمام استان است، گفت: ایجاد مرکز قرنطینه در مرز مهران ضروری است.

- ایسنا/ایلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه آمار مبتلایان به ویروس جهش یافته در دهلران هشداری جدی برای تمام استان است، گفت: ایجاد مرکز قرنطینه در مرز مهران ضروری است.

دکتر محمد کریمیان، در پنجاه و نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا، اظهار کرد: استان ایلام در دو هفته اخیر خوشبختانه شرایط افزایش شمار مبتلایان را تجربه نکرده که این مسئله حاصل تلاش و اهتمام اعضای ستادهای استانی و شهرستانی مدیریت مقابله با کرونا است.

وی گفت: با وجود اینکه استان خوزستان به عنوان همسایه جنوبی ما شرایط بحرانی را در حال سپری کردن است، استانمان در سایه تلاش و جدیت و احساس مسئولیت مسئولان و مردم تاکنون وارد پیک چهارم کرونا نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد:پس از اینکه ابتلای مادر باردار و همسرش به ویروس جهش یافته انگلیسی تایید شد، تعداد 12 نفر دیگر نیز در همین شهرستان به این ویروس جهش یافته مبتلا شدند و نمونه تست ارسالی آنان به مرکز ارسال و نتیجه مثبت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مبتلایان به ویروس جهش یافته در دهلران هشداری برای تمام استان است

آمار مبتلایان به ویروس جهش یافته در دهلران هشداری برای تمام استان است