مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:002021-02-27سياسي

آمریکا اعتراف دارد که فشارها به مردم ایران شکست خورد


آمریکا در دولت قبلی اعتراف کرد که فشارهای وارده ما به ایران شکست خورده و دولت امروز هم به صراحت بر این اعتراف صحه گذاشته است.

- عصر امروز در نشست با فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نخبگان و جوانان استان گلستان اظهار کرد: کشوری پیشرفت می کند که به سرمایه اجتماعی کشور یعنی مردمش اعتماد و اتکا داشته باشد.

وی ادامه داد: امید به آینده همواره می تواند محرک جدی باشد و اگر دشمنان در طول این سال ها با اتکا بر شرایطی که پیش آوردند نتوانست موفق باشند دلیلش امید به آینده مردم بوده است.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: آمریکا در دولت ترامپ با جدیت قصد داشت ایران را بپاشاند و حتی اقدام به ترور یک شخصیت رسمی نظامی کشور یعنی سردار سلیمانی زد تا بتواند با سرعت به کشور آسیب بزند که با لطف پروردگار، حمایت و مقاومت ملت ایران این توطئه ها را خنثی کرد.

جهانگیری گفت: در تاریخ زمانی که ابرهای سیاسی کنار برود کارستان کار مردم ایران در مقاومت برابر توطئه های دشمنان را بهتر نمایان خواهد کرد.

وی اضافه کرد: آمریکا در دولت قبلی اعتراف کرد که فشارهای وارده ما به ایران شکست خورده و دولت امروز هم به صراحت بر این اعتراف صحه گذاشته است.

معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرد: عده ای در بیرون و داخل کشور سعی کرده و می کنند امید به آینده مردم در کشور را از بین ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا اعتراف دارد که فشارها به مردم ایران شکست خورد

آمریکا اعتراف دارد که فشارها به مردم ایران شکست خورد