مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:002021-02-27سياسي

ترویج گفتمان خدمت رسانی مهمترین هدف کنگره ملی شهدای دراالعباده


فرمانده سپاه الغدیر یزد و دبیر کل دومین کنگره ملی 4000 شهید استان یزد هدف والای از برگزاری این کنگره را گفتمان سازی خدمت رسانی و استفاده از ظرفیتهای درونی کشور ذکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار رضا پورشمسی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اهالی رسانه که در محل حسینیه سید محمد آقا در یزد برگزار شد، ضمن قدردانی از رسانه های استان برای پوشش خبری برنامه های این کنگره، فعالیت رسانه ها در این خصوص را چه به لحاظ کیفی و چه کمی در تولید محتوی یک اقدم فاخر خواند و گفت: در کمتر برنامه ای شاهد برگزاری نشستهای خبری و انعکاس گزارش عملکرد تمام کمیته ها هستیم.

وی در ادامه با بیان این پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی پایان کار نبود بلکه پس از آن ضرورت دگرگونی ساختاری، نگرشی و رقفتاری در حاکمیت به شدت احساس می شد، تاکید کرد: امسال پس از گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب و همچنین گذشت 32 سال از پایان جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس ایمان قلبی و اعتقادی دارم که یکی از عمده دلایل و از ظرفیتهایی که باعث شد شاهد این تغییرات اساسی در حاکمیت و جامعه روی دهد، دفاع مقدس بوده و این حرفی به گزاف نیست.

وی افزود: حتی در دوران دفاع مقدس زمانی شاهد تحول و برگشتن ورق بودیم که این دگرگونی ها را در فرماندهی جنگ شاهد بودیم به طوری که فرماندهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج گفتمان خدمت رسانی مهمترین هدف کنگره ملی شهدای دراالعباده

ترویج گفتمان خدمت رسانی مهمترین هدف کنگره ملی شهدای دراالعباده