مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 14:552021-02-27سياسي

رعایت اصل بی طرفی مدنظر مسؤولان ستاد انتخابات باشد


همواره در طول برگزاری فرآیند انتخابات، نیاز است تا مسئولان ستاد انتخابات استان در راستای جلب اعتماد مردم، اصلی بی طرفی را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر عصر امروز در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان سمنان اظهار کرد: حفظ اصل بی طرفی در تمامی موضوعات مختلف و بخش های فرآیند برگزاری انتخابات، امری ضروری است؛ چراکه ما نسبت به مردم در این خصوص وظیفه داریم تا به عنوان مجری انتخابات، بی طرف بوده و به هیج عنوان ، برای ارائه آموزش های مدون، مطلوب و تخصصی استفاده شود.

وی تأکید کرد: فرمانداران بانک جامعی از نیروهای آماده بکار، متخصص و باتجربه به منظور ارائه به هیأت اجرایی و استفاده از این افراد برای تعیین نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رأی، تهیه و آماده کنند.

استاندار سمنان افزود: لازم است تا مشکلات، کمبودها و نواقص انتخابات گذشته بررسی و آسیب شناسی شود و ضمن رفع این نواقص و جلوگیری از ایجاد زمینه برای بروز مجدد این مشکلات و کمبودها، نسبت به ارائه راهکارهای جدید و ابتکارات خلاقانه در امر برگزاری هرچه مطلوب تر انتخابات در استان اقدام کنید.

آشناگر با بیان اینکه ضروری است جلسات ستاد انتخابات استان به صورت اجرایی برگزار شود، ادامه داد: امنیت، یکی از مؤلفه های اصلی برگزاری انتخاباتی موفق است که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت اصل بی طرفی مدنظر مسؤولان ستاد انتخابات باشد

رعایت اصل بی طرفی مدنظر مسؤولان ستاد انتخابات باشد