مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:502021-02-27پزشكي

4 بیمار کرونایی در آذربایجان غربی فوت کرد/تست مثبت 68 بیمار دیگر


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: با فوت 4 بیمار جدید در استان تعداد فوتی های کرونا در استان به سه هزار و 629 نفر رسید.

- جواد آقازاده در گفتگو با 113 هزار و 707 نفر در استان به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند، اضافه کرد: در این مدت با فوت 4 بیمار در ارومیه، سلماس و نقده، شمار جان باختگان این بیماری به سه هزار و 629 نفر رسید.

آقازاده با بیان اینکه طبق آخرین برآوردها، وضعیت کرونایی پنج شهرستان در استان نارنجی، 2 شهرستان آبی و 10 شهرستان زرد است، افزود: بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی شهرستان های ارومیه، خوی، نقده، ماکو و اشنویه نارنجی شده است.

وی یادآور شد: شهرستان های میاندوآب و شوط از جمع هفت شهرستان نارنجی آذربایجان غربی طی روزهای گذشته کم شده که نشانه وضعیت بهتر در این مناطق است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: همچنان وضعیت شهرستان های پلدشت و چالدران در شمال استان همچنان آبی بوده که امیدواریم با رعایت پروتکل ها در این 2 شهرستان، شاهد حرکت آنها به سمت زرد نباشیم.

آقازاده با بیان اینکه میزان استفاده از ماسک در استان به ویژه در ادارات و صنوف کاهش یافته است، گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و همچنین فوتی های ناشی از کرونا و علاوه بر آن، شناسایی مواردی از ابتلاء به کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 بیمار کرونایی در آذربایجان غربی فوت کرد/تست مثبت 68 بیمار دیگر

4 بیمار کرونایی در آذربایجان غربی فوت کرد/تست مثبت 68 بیمار دیگر