مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:452021-02-27اقتصادي

بازسازی 87 درصد مساکن زلزله زده قطور خوی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: از 3 هزار و 500 واحد مسکونی زلزله زده قطور که برای بازسازی اقدام کرده بودند، 87 درصد بازسازی شده است.

- محمود بدلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: از 3 هزار و 500 واحد مسکونی زلزله زده قطور که برای بازسازی اقدام کرده بودند، 87 درصد بازسازی شده است.

وی تصریح کرد: از کل واحدها بیش از 2 هزار واحد به طور کامل به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی افزود: 513 میلیارد تومان اعتبارات برای زلزله زدگان بخش قطور خوی توسط هیات وزیران مصوب شده و برای بازسازی 205 میلیارد تومان تسهیلات بانکی و 121 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده است.

بدلی تصریح کرد: این تسهیلات در بخش های احداث و تعمیر واحدهای مسکونی و تجاری، تامین لوازم معیشتی خانگی و سرمایه ای و  احداث جایگاه دامی در اختیار متقاضیان خسارت دیده قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: برای هر واحد مسکونی روستایی 40 میلیون تومان و شهری 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و 10 میلیون تومان در روستا و 12 میلیون تومان در شهر بلاعوض پراخت شده است.

این مقام مسوول اعلام کرد: همچنین 5 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و 15 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه برای احداث جایگاه دامی و پنج میلیون تومان بلاعوض برای تامین لوازم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی 87 درصد مساکن زلزله زده قطور خوی

بازسازی 87 درصد مساکن زلزله زده قطور خوی