مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:352021-02-27سياسي

اجرای طرح گردشگری «آشوراده» در انتظار تصمیم شورای عالی شهرسازی کشور


وزیر راه و شهرسازی؛ اجرای طرح طبیعت گردی آشوراده را منوط به تصمیم گیری نهایی شورای عالی معماری و شهرسازی کشور دانست و گفت: این طرح هنوز در شورای عالی تصویب نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، و شهرسازی تاکید کرد: اگر در اجرای طرح گردشگری آشوراده معارض قانونی وجود نداشته باشد لحظه ای درنگ نخواهیم کرد و اگر شورای عالی محیط زیست اجازه دهد حتما طرح اجرایی خواهد شد.

*شریعتمداری: اجرای طرح طبیت گردی آشوراده در 22 هکتار در این جلسه رییس جمهور به استان گلستان این طرح مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: از یک ماه قبل از سفر هیئت دولت این طرح مورد بررسی قرار گرفت تا گردشگری آشوراده به شکل کاملا دوستدار محیط زیست در 22 هکتار اجرایی شود.

*غراوی: هرگونه ساخت و ساز در منطقه گردشگری آشوراده ممنوع است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه طرح های طبیعت گردی و گردشگری باید در کمیسیون ماده دو انجام شود، گفت: مراحل تصویب این طرح در کمیسیون انجام گرفته و به استان ابلاغ شده است.

میرمحمد غراوی با بیان اینکه هرگونه ساخت و ساز در منطقه گردشگری آشوراده ممنوع است، افزود: عملیات اجرایی این طرح پس از تصویب در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح گردشگری «آشوراده» در انتظار تصمیم شورای عالی شهرسازی کشور

اجرای طرح گردشگری «آشوراده» در انتظار تصمیم شورای عالی شهرسازی کشور