مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:302021-02-27اجتماعي

تردد مسافر در مرز مهران ممنوع است


با توجه به وضعیت کرونا، تردد مسافر در مرز مهران ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرزی را نمی شناسد و سریع شیوع می یاید، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل چرخش ویروس جهش یافته در شهرستان دهلران مجبور به شناسایی و انسداد راه های فرعی ارتباطی این شهرستان با استان همجوار هستیم.

وی از ارکان ستاد کرونا شهرستان دهلران و مردم منطقه خواست با رعایت جدی پروتکل ها زمینه ساز تغییر وضعیت نارنجی منطقه به رنگ آبی و سفید شوند.

سرپرست استانداری ایلام از تلاش برای تمدید انسداد مرز مهران خبر داد و خواهان جدیدت بیشتر مسئولان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی برای بیماریابی و قرنطینه در مرز شد.

وی تصریح کرد: مرز تجاری مهران کماکان فعال است ولی مرز مسافری تا اطلاع ثانوی بسته خواهد ماند.

نوذری همچنین خواستار فرهنگ سازی و گفتمان سازی بیشتر در کارگروه رسانه ای کرونا شد و گفت: تمام دستگاه هایی که کارکرد تخصصی دارند در کنار آن هم یک وظایف اجتماعی برای جامعه هدف خود هم دارند و باید در قالب بسته های فرهنگی و با کمک رسانه ها این وظایف را انجام دهند.

وی با هشدار جدی در خصوص تجمعات زود هنگام برای انتخابات شوراهای شهر هم گفت: تلاش همگی بالا رفتن سطح مشارکت مردم در انتخابات ها است ولی تشکیل این جمعیت ها در منازل و برخی باشگاه ها خلاف رعایت پروتکل ها و حفظ سلامتی جان مردم اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد مسافر در مرز مهران ممنوع است

تردد مسافر در مرز مهران ممنوع است