مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:252021-02-27سياسي

وزیر راه: تصمیم ستاد ملی تالاب ها برای خلیج گرگان را اجرایی می کنیم


وزیر راه و شهرسازی با اشاره به موضوع خلیج گرگان، گفت: هر تصمیمی که ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور در خصوص احیای خلیج گرگان بگیرد را اجرایی می کنیم.

- ایسنا/گلستان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به موضوع خلیج گرگان، گفت: هر تصمیمی که ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور در خصوص احیای خلیج گرگان بگیرد را اجرایی می کنیم.

محمد اسلامی امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور، اظهار کرد: این وزارت خانه تلاش های زیادی برای حل مشکلات راه آهن ایران و ترکمنستان انجام داده و امروز اکثریت این مشکلات برطرف شده است.

وی بیان کرد: می توان اینچه برون را تبدیل به شهری با کاربری صنعتی، لجستیکی و درمانی کرد تا به عنوان پدیده نو و متمایز در کشور مطرح و در سایر مناطق مرزی دارای پتانسیل کشور اجرا شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه به ایجاد بندر چوب در گلستان اشاره کرد و افزود: ما نیز معتقدیم که در این منطقه باید محیطی برای واردات چوب در نظر گرفته شود که کمترین آسیب را داشته باشد.

از نظر ما احیای بندر ترکمن اولویت بیشتری دارد.

وی بیان کرد: از مجموع مسیر یک هزار و 230 کیلومتری بزرگراهی آستارا تا مشهد، یک هزار و 148 کیلومتر آن 4 خطه شده و 82 کیلومتر باقی مانده که 42 کیلومتر آن در گلستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: تصمیم ستاد ملی تالاب ها برای خلیج گرگان را اجرایی می کنیم

وزیر راه: تصمیم ستاد ملی تالاب ها برای خلیج گرگان را اجرایی می کنیم