مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:152021-02-27پزشكي

تأیید ابتلای 5 بیمار به کرونای انگلیسی در کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حمیدرضا رشیدی نژاد ظهر امروز در دوازدهمین جلسه طرح در شهرستان سیرجان افزایشی نبوده و روند کاهشی پیدا کرده است، ابراز داشت: همه اقدامات سختگیرانه در راستای مواجه نشدن با طغیان زیادی و در جهت سلامت شهر و بهداشت و جلوگیری از شیوع بیماری است.

رشیدی نژاد عنوان کرد: متاسفانه با جلسات، افتتاحیه و بازدیدها در این دوره مواجه می شویم، درست هست که می گوییم مردم همکاری و همراهی داشته باشند، اما نگاه مردم به ما مسئولین است، مردم با ما تاکنون همراهی کرده اند.

وی با بیان اینکه اکنون عین رفتاری که سال گذشته در ابتدای شیوع انجام داده ایم امسال نیز باید انجام دهیم تا با فاجعه ای مواجه نشویم، چهره شهر چهره کرونایی نیست، گفت: ساعت 9 شب خیابان ها پر از جمعیت است و در مراسمات و جلسات برخی ها بدون ماسک نشسته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه ما اگر واکسن هم بزنیم بیشترین اثر را در زمینه پیشگیری ماسک و فاصله اجتماعی دارد، بیان کرد: از 10 نفری که مطابق رهگیری های انجام شده مشکوک به ویروس جهش یافته انگلیسی بودیم روز گذشته آزمایش آنها انجام شد که متاسفانه 5 نفرشان دچار کرونای انگلیسی شده بودند.

رشیدی نژاد تأکید کرد: متاسفانه بیماران سرپایی افزایش پیدا کرده و به دنبال محدودکردن ویروس در همان جایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید ابتلای 5 بیمار به کرونای انگلیسی در کرمان

تأیید ابتلای 5 بیمار به کرونای انگلیسی در کرمان