مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:152021-02-27ورزشي

مربی تیم سپاهان: قول بازی های بهتر را می دهیم


مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان اینکه سپاهان تیم بزرگی است، گفت: در حال حاضر تیم جدیدی شده ایم که هنوز هم به قهرمانی فکر می کنیم.

- ایسنا/اصفهان مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان اینکه سپاهان تیم بزرگی است، گفت: در حال حاضر تیم جدیدی شده ایم که هنوز هم به قهرمانی فکر می کنیم.

رضوان رضایی امروز (شنبه- 9اسفند ماه) پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل وچان کردستان، اظهار کرد: بازی خوبی بود و آن چیزی که از بازیکنان خواسته بودم را اجرا کردند، از تمام بازیکنانم راضی هستم و یک روز خوب را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: تیم جدیدی شده ایم و برنامه های جدیدی داریم، امیدوارم روند خوبی را در پیش داشته باشیم.

وی ادامه داد: باشگاه حمایت بسیار خوبی را در این مدت از ما داشت، شرایط تیم بسیار خوب است و باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مربی تیم سپاهان گفت: در هفته گذشته کادر درمانی تیم مصدومان را به این بازی رساندند و شرایط تیم خوب است و نمی خواهم در مورد گذشته اصلا صحبتی کنم.

رضایی در مورد نتیجه بازی و احتمال پیروزی در این دیدار خاطرنشان کرد: فکر می کردیم که بتوانیم وچان را شکست دهیم، تیم ما هنوز هم رو به جلو و قهرمانی است، سپاهان تیم کمی نیست و برای 3 امتیاز این بازی به میدان آمدیم و قول بازیهای بهتر را خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی تیم سپاهان: قول بازی های بهتر را می دهیم

مربی تیم سپاهان: قول بازی های بهتر را می دهیم