مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:002021-02-27بين الملل

اطلاعات حشد شعبی را چه طرفی به آمریکاییها داده است؟


یکی از کارشناسان عراقی با اشاره به حمله هوایی آمریکا به شرق سوریه به طرفهایی اشاره کرد که از نگاه وی اطلاعات را به آمریکاییها داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، صالح العکیلی کارشناس امور امنیتی عراقی از کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق خواست که تحقیقات جامعی درباره اظهار نظر لوید اوستن وزیر دفاع آمریکا مبنی بر همکاری اطلاعاتی عراقی با طرف آمریکایی در جریان حمله اخیر آمریکا به شرق سوریه انجام دهد.

وی افزود: آنچه جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفته و اینکه از اطلاعات عراق در حمله اخیر استفاده نشده است صرفاً با هدف سرپوش گذاشتن بر همکاری کُردی (اقلیم کردستان عراق) با سرویس اطلاعاتی آمریکاست.

العکیلی گفت: موضع گیری لوید اوستن کاملاً روشن است و پنتاگون هم آنرا تایید کرده است.

این کارشناس عراقی تاکید کرد: کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق باید تحقیقی درباره این موضع گیری وزیر دفاع آمریکا به عمل آورد و مشخص شود که دولت در جریان عملیات بوده است یا خیر؟ و اینکه چه طرفی اطلاعات لازم را به آمریکاییها داده است؟ العکیلی اعلام کرد: ناظران امور از همکاری از سوی برخی طرفهای اطلاعاتی عراق با آمریکاییها برای تعیین موقعیت حشد شعبی خبر می دهند و حتم دارند که این گونه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات حشد شعبی را چه طرفی به آمریکاییها داده است؟

اطلاعات حشد شعبی را چه طرفی به آمریکاییها داده است؟