مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:002021-02-27پزشكي

سفر به شیراز ممنوع شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: علیرغم آنکه مردم فارس و خصوصا شیراز به مهمان نوازی شهره اند، اما با توجه به شرایط شیوع کرونا، هرگونه سفر تهدیدی جدی برای سلامت محسوب می شود.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تاکید بر ممنوعیت سفر به شیراز در ایام نوروز 1400، اعلام کرد که علیرغم آنکه مردم فارس و خصوصا شیراز به مهمان نوازی شهره اند، اما با توجه به شرایط شیوع کرونا، هرگونه سفر تهدیدی جدی برای سلامت محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، دکتر مهرزاد لطفی شنبه 9 اسفند، در نشست روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات پیام آور کربلا حضرت زینب کبری(س)، گفت: از هموطنان می خواهم در ایام نوروز 1400 از سفر به شیراز خودداری کنند تا ضمن حفظ سلامت عمومی در شرایط کنونی، از گسترش چرخه های انتقال بیماری کووید19 جلوگیری شود.

بروز نشانه های موج چهارم بیماری در فارس او بروز نشانه های موج چهارم بیماری در استان با توجه به افزایش موارد ابتلا و بستری، همچنین شناسایی مواردی از ابتلا به گونه جهش یافته انگلیسی در استان را زنگ خطری دانست که باید جدی گرفته شود و یادآور شد: این هشدارها در آستانه نوروز جدی تر بوده و بی توجهی و سهل انگاری، با اقداماتی نظیر سفرهای غیرضروری، این نگرانی ها را بیشتر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به شیراز ممنوع شد

سفر به شیراز ممنوع شد