مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-27اقتصادي

آمادگی تبدیل قزوین به پایگاه قطعه سازی صنعت خودرو را داریم


بنا به نیاز شرکت های خودروسازی آمادگی تبدیل قزوین به پایگاه قطعه سازی صنعت خودرو را داریم.

- قزوین- استاندار قزوین مطرح کرد: بنا به نیاز شرکت های خودروسازی آمادگی تبدیل قزوین به پایگاه قطعه سازی صنعت خودرو را داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمصداق بارز شرایط جنگ تحملی است و جهادگران ما امروز در حوزه جهش تولید فعالیت می کنند و ما برای حمایت از این جهادگران ستاد پشتیبانی در جنگ هستیم.

استاندار قزوین اذعان کرد: استان قزوین با توجه به قرار گرفتن در چهار راه ارتباطی 11 استان و شرایط خوب اقتصادی در حوزه های گردشگری، صنعت و کشاورزی در سطح کشور جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: اولین شهر صنعتی کشور در استان قزوین راه اندازی شده و هم اکنون 3 هزار و 550 واحد صنعتی در استان قزوین مشغول فعالیت هستند که این آمار به صراحت نشان می دهد استان قزوین در بحث اقتصاد چقدر حائز اهمیت است.

این مسئول ابراز کرد: با توجه به اینکه ما خود را خدمت گذار مردم در عرصه های مختلف به ویژه در بخش صنعت و اقتصاد می دانیم اعلام می کنیم حمایت های لازم را در خصوص احداث یک پایگاه قطعه سازی بنا به نیاز ایران خودرو را انجام می دهیم.

وی گفت: کارخانه تولید گیربکس 6 سرعته که بیشتر ارکان این تولیدات داخلی است نشان می دهد که مرکز پژوهشی با در برگیری نخبگان جوان چقدر می تواند برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی تبدیل قزوین به پایگاه قطعه سازی صنعت خودرو را داریم

آمادگی تبدیل قزوین به پایگاه قطعه سازی صنعت خودرو را داریم