مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-27ورزشي

مسی پیشنهاد کار سعودی ها را رد کرد


فشار افکار عمومی لیونل مسی را به رد قرارداد ارزشمند ریاض واداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میدل ایست آی، خانواده های زندانیان سعودی از لیونل مسی خواستند پیشنهاد قرارداد گردشگری عربستان را رد کنند.

به دنبال تصمیم کریستیانو رونالدو برای نپذیرفتن قرارداد 6 میلیون دلاری با ریاض، از اسطوره بارسلونا خواسته شد تا به قصاب خاشقچی نه بگوید.

خانواده های چندین زندانی عقیدتی سعودی نامه ای به لیونل مسی، فوتبالیست، نوشتند و از وی خواستند که پیشنهاد پرمنفعت سعودی برای تبدیل شدن به چهره تبلیغات گردشگری این کشور را رد کند.

طبق گزارش تلگراف، مسی و کریستیانو رونالدو، دو بازیکن برتر فوتبال جهان، از ماه گذشته به جنبش به عربستان سعودی سفر کنید پیوستند.

رونالدو، این قرارداد را که ارزش هر ساله آن 6 میلیون دلار داشت، رد کرد و این در حالیست که تصویر وی در تمام تبلیغات و اشیا این کشور استفاده می شد.

نظر مسی اما در مورد این پیشنهاد مشخص نیست؛ نمایندگان وی گفتند که آنها در مورد پروژه های تجاری اظهار نظری نکردند و از تأیید اینکه آیا به او مراجعه شده است یا خیر، خودداری کردند.

عدم اطمینان در مورد تصمیم نهایی این مهاجم آرژانتینی باعث شد خانواده های بازداشت شدگان سعودی وارد بازی شوند و برای وی نامه ای بنویسند که توسط گروهی از فعالان حقوق بشر گردآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسی پیشنهاد کار سعودی ها را رد کرد

مسی پیشنهاد کار سعودی ها را رد کرد