مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:402021-02-27اقتصادي

سود 2000میلیارد تومانی گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری


مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار و ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته، سود آن 2000 میلیارد تومان اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری) با حضور 100 درصد نمایندگان سهامداران امروز (شنبه) در محل این هلدینگ برگزار شد.

در ابتدای این نشست، گزارشی از اقدامات صورت گرفته هلدینگ در سال 99 در حوزه های مختلف توسط محمود طهماسبی مدیرعامل گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری ارائه و به سوالات مطروح شده از سوی حاضرین در خصوص مفاد گزارش بازرس قانونی و سایر امور مربوط به شرکت پاسخ داده شد و رهنمودهای سهامداران در خصوص توسعه فعالیت ها و بهبود جریان سودآوری هلدینگ از سوی نمایندگان صندوق مطرح شد.

در ادامه این نشست، علی عرب مازار عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری با قدردانی از تلاش های انجام شده برای کسب سود 2هزار میلیارد تومانی توسط گروه مالی صندوق گفت: رشد 500 درصدی سود گروه مالی نسبت به سال گذشته مدیون درایت و تلاش های مدیرعامل این شرکت و همراهی اعضای هیئت مدیره با مدیرعامل شرکت است.

گزارش حسابرس و بازرس قانونی توسط نماینده موسسه حسابرسی قرائت و در نهایت عملکرد مالی منتهی به 30 آذرماه 1399 هلدینگ به نحو مطلوب اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود 2000میلیارد تومانی گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری

سود 2000میلیارد تومانی گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری