مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-27بين الملل

اصرار دموکرات های کنگره آمریکا بر پاسخگو کردن آل سعود در قتل خاشقجی


دموکراتهای آمریکا با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازاطلاعاتی مبنی بر مداخله ولیعهد عربستان در قتل جمال خاشقجی بر پاسخگویی دولت سعودی در قتل این منتقد دولتی تاکید کردند.

- دموکراتهای آمریکا با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازاطلاعاتی مبنی بر مداخله ولیعهد عربستان در قتل جمال خاشقجی بر پاسخگویی دولت سعودی در قتل این منتقد دولتی تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، این گزارش محرمانه مربوط به دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا دریافته که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان عملیات برای دستگیری یا کشتن جمال خاشقجی در اکتبر 2018 را تایید کرده است.

سناتور باب منندز، رییس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا تعهد جو بایدن رییس جمهور آمریکا به شفافیت و پایبندی به قانون به موجب انتشار این گزارش را تحسین کرد.

دولت دونالد ترامپ رییس جمهور سابق نیز یک نسخه محرمانه از این گزارش را سال گذشته میلادی تحویل کنگره داد اما در مقابل انتشار علنی یک نسخه غیرمحرمانه مقاومت کرد.

منندز در بیانیه ای گفت: همزمان امیدوام این تنها گام اول باشد و دولت آمریکا برنامه اتخاذ تدابیر ملموسی به جهت شخصا مسئول دانستن محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در قبال نقشش در این جنایت شنیع را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار دموکرات های کنگره آمریکا بر پاسخگو کردن آل سعود در قتل خاشقجی

اصرار دموکرات های کنگره آمریکا بر پاسخگو کردن آل سعود در قتل خاشقجی