مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:052021-02-27اقتصادي

توزیع 550 دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند استان خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع 550 دستگاه تبلت با کمک نیکوکاران بین دانش آموزان نیازمند استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع 550 دستگاه تبلت با کمک نیکوکاران بین دانش آموزان نیازمند استان خبر داد.

مجید الهی راد با بیان اینکه تا کنون 550 دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد توزیع شده است، افزود: برای این تبلت ها بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، وی یاد آور شد: 400 دستگاه از این تبلت ها با هم افزایی کمیته امداد کشور تامین شده است و 150 مورد نیز توسط خیران به صورت مستقیم به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

الهی راد با یاد آوری اینکه هم اکنون حدود دو هزار دانش آموز محروم تحت حمایت این نهاد نیازمند گوشی هوشمند هستند، تصریح کرد: تهیه تبلت رایگان برای 738 خانوار با سه دانش آموز به بالا و هزار و 100 دانش آموز کنکوری زیر پوشش کمیته امداد، در اولویت این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 13 هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: هم اکنون 114 دانشجو و دانش آموز نخبه تحت حمایت این نهاد قرار دارند که 90 نفر آنان دانش آموز و 24 نفر دانشجو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 550 دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند استان خراسان شمالی

توزیع 550 دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند استان خراسان شمالی