مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:352021-02-27فناوري

شگرد کلاهبردان با استفاده از نام وزیر جوان برای کلاهبرداری!


کلاهبردان به بهانه برنده شدن مخاطب در قرعه کشی رادیو ضمن گرفتن اطلاعات بانکی مردم اقدام به خالی کرده حساب بانکی افراد می کنند و برای اینکه بتوانند مخاطب را قانع کنند اعلام می کنند که هم اکنون وزیر جوان هم استودیو حضور دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، تلفن همراهم زنگ می خورد تماس از طریق یک نرم افزار فضای مجازی است و آرم صدا و سیما روی صفحه گوش ام حک می شود با شماره ای عجیب و غریب، فردی در آن سوی تلفن با هیجان زیاد که تلاش دارد مرا هم به هیجان وا دارد صحبت می کند، لب به سخن می گشاید و می گوید: سلام تبریک عرض می کنم خدمت شما، امروز در استودیوی رادیو گفت وگو قرعه کشی شد و شما یکی از برندگان خوش شانس ما هستید.

با هیجان و حرارت زیاد اعلام می کند: امروز مهمان برنامه ما وزیر جوان آقای دکتر جهرمی وزیر ارتباطات هستند، در این برنامه که هم اکنون هم در حال پخش است بین کسانی که در ماه های اخیر قبض تلفن همراه خود را به موقع پرداخت کرده اند، قرعه کشی شد و 10 نفر از کل کشور برنده شدند و شما هم یکی از آنها هستید.

برای تهییج من، هیجان خود را چند برابر می کند: اسم و شهر خود را بفرمایید و بگویید چند سال دارید، من هم خودم را معرفی می کنم و پس از گفتن سن و سال خود و شهر سکونتم، به من اعلام می کند که قرار است دقایقی دیگر شما با مجری و مهمان برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگرد کلاهبردان با استفاده از نام وزیر جوان برای کلاهبرداری!

شگرد کلاهبردان با استفاده از نام وزیر جوان برای کلاهبرداری!