مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:402021-02-27اقتصادي

پرداخت 334 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در آذربایجان غربی


مدیر صندوق کار آفرینی امید آذربایجان غربی گفت: در سال جاری 334 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان پرداخت شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر صندوق کار آفرینی امید آذربایجان غربی گفت: در سال جاری 334 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان پرداخت شده است.

آخوند زاده در گفت وگو با ایسنا افزود: در سال جاری تعداد 210 فقره تسهیلات اشتغال روستایی به مبلغ 334میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته میزان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شده 302میلیارد ریال بوده که نشان از رشد میزان پرداخت تسهیلات در سال جاری دارد.

آخوند زاده با تاکید بر اینکه بیشترین تسهیلات ارائه شده به ترتیب در بخش صنعت، خدمات و کشاورزی بوده اند، خاطر نشان کرد: از آغاز پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان که از سال 97 شروع شده تاکنون 1656فقره وام با اعتبار 1136میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیر صندوق کار آفرینی امید آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هدف از پرداخت تسهیلات روستایی اشتغالزایی، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و توسعه و آبادانیروستاها است، اظهار کرد: از آغاز طرح پرداخت تسهیلات روستایی تا کنون 4700نفر در استان اشتغالزایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 334 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در آذربایجان غربی

پرداخت 334 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در آذربایجان غربی