مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:202021-02-27ورزشي

نساجی و جذب چند بازیکن جدید / در انتظار تیمی متفاوت در نیم فصل دوم


نساجی با جذب چند بازیکن قصد تقویت دارد تا تیمی متفاوت تر از نیم فصل اول راهی رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور کند تا سهمیه استان مازندران در این رقابت ها حفظ شود.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی تیم فوتبال نساجی مازندران در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتبال نتایج چندان مطلوبی کسب نکرده بود و باعث نگرانی فوتبال دوستان مازندرانی شده بود.

اما حالا نساجی با جذب چند بازیکن قصد تقویت دارد تا تیمی متفاوت تر از نیم فصل اول، راهی رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور کند تا سهمیه استان مازندران در این رقابت ها حفظ شود.

سعید جلالی راد دروازه بان شهرخودرو، رضا دهقانی وینگر فصل گذشته نساجی و فصل اخیر سپاهان، اکبر صادقی هافبک و کاپیتان باتجربه شهرخودرو مشهد، علی آل کثیر مهاجم نیم فصل اول صنعت نفت آبادان و سجاد آقایی مهاجم 21 ساله استقلال به نساجی مازندران پیوستند.

آقایی سابقه حضور در تیم ملی جوانان را در کارنامه دارد و مقابل تیم های السد قطر، پیکان، نفت مسجدسلیمان و سایپا، با پیراهن استقلال در دوره سرمربی گری شفر به میدان رفت و در دوره استراماچونی نیز با حضور در هفت بازی، سه گل زده و یک پاس گل در سابقه دارد.

جلالی: برخی بازیکنان برای پیوستن به نساجی نگران کانال های هواداری هستند سرمربی تیم فوتبال نساجی معتقد است برخی بازیکنان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نساجی و جذب چند بازیکن جدید / در انتظار تیمی متفاوت در نیم فصل دوم

نساجی و جذب چند بازیکن جدید / در انتظار تیمی متفاوت در نیم فصل دوم