مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:102021-02-27اقتصادي

خروج سالیانه 10 هزار میلیارد تومان سرمایه از اقتصاد استان کرمان


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: برآورد اولیه این است سالیانه حدود 10 هزار میلیارد تومان خروج سرمایه از اقتصاد استان کرمان اتفاق می افتد.

- ایسنا/کرمان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: برآورد اولیه این است سالیانه حدود 10 هزار میلیارد تومان خروج سرمایه از اقتصاد استان کرمان اتفاق می افتد.

دکتر حسین مهرابی امروز 9 اسفندماه در مراسم افتتاحیه نخستین شعبه سوپرمارکت مالی در کرمان اظهار کرد: تنوع روش های تامین مالی در دنیا بسیار زیاد و در ایران بسیار کم است و در ایران عمدتا برای تامین مالی نگاه ها معطوف به بانک هاست و انتقادات زیادی در این مسیر به آنها وارد است.

وی افزود: تنوع بخشی به روش های تامین مالی می تواند بسیار موثر باشد و اقدامات این زمینه شاخص های تنوع بخشی به فعالیت ها را در اقتصاد افزایش بدهد.

مهرابی تصریح کرد: در استان کرمان برآورد می شود 10 درصد خروج سرمایه از استان را داریم و این به مفهوم کوچک تر شدن اقتصد استان در بلندمدت است.

وی بیان کرد: برآورد اولیه این است حدود 10 هزار میلیارد تومان خروج سالیانه سرمایه از اقتصاد استان کرمان اتفاق می افتد و اگر برنامه ریزی سوپرمارکت مالی برای جلوگیری از خروج نیمی از این عدد در فرآیند دو ساله باشد، می تواند به توسعه صنایع کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج سالیانه 10 هزار میلیارد تومان سرمایه از اقتصاد استان کرمان

خروج سالیانه 10 هزار میلیارد تومان سرمایه از اقتصاد استان کرمان