مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:102021-02-27دانش

دانشگاه فردوسی مشهد، از سهامداران صندوق پژوهش و فناوری استان است


مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی خراسان رضوی گفت: یکی از سهامداران اصلی صندوق پژوهش و فناوری استان، دانشگاه فردوسی مشهد است که یکی از شعب اصلی صندوق، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی خراسان رضوی گفت: یکی از سهامداران اصلی صندوق پژوهش و فناوری استان، دانشگاه فردوسی مشهد است که یکی از شعب اصلی صندوق، در پردیس دانشگاه فردوسی مستقر شده است.

  دکتر حمیده رضوی در گفت وگو با ایسنا در خصوص خدماتی که صندوق پژوهش و فناوری برای شرکت های نوپای کارخانه نوآوری ارائه می کند، عنوان کرد: شرکت های نوپا و استارتاپی یکی از گروه های بسیار مورد توجه ما هستند و میل بسیار داریم از زمانی که وارد شتاب دهنده ها می شوند، بتوانند از حمایت های مالی ما بهره مند شوند.

در ارتباط با فازهای اولیه و مراحل بعدی که معمولا شتابدهنده از آن ایده ها حمایت می کنند، سعی می کنیم که منابع را از طریق شتاب دهنده ها در اختیار استارت آپ ها قرار دهیم.

وی اظهار کرد: صندوق پژوهش و فناوری حتما در کارخانه نوآوری حضور خواهد داشت و با بهره بردار مذاکرات اولیه را انجام داده ایم تا دفتری در محل کارخانه نوآوری به این مجموعه اختصاص داده شود و بتوانیم به صورت مستقیم در خدمت استارت آپ های حاضر در کارخانه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فردوسی مشهد، از سهامداران صندوق پژوهش و فناوری استان است

دانشگاه فردوسی مشهد، از سهامداران صندوق پژوهش و فناوری استان است