مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-27اقتصادي

بانک های نهاوند برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همکاری کنند


بانک های نهاوند اهتمام لازم را برای پرداخت 100 درصدی تسهیلات اشتغالزایی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، مراد ناصری ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نهاوند اظهار کرد: با وجود  تاکیدات صورت گرفته مبنی بر جذب 100 درصدی تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تا کنون این مساله به طور کامل تحقق نیافته که لازم است اهتمام مورد نیاز از سوی بانک های عامل در این زمینه انجام شود.

وی افزود: در سال جاری بیش از 17 میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی از محل بند ب تبصره 16 قانون بودجه کل کشور سهمیه شهرستان بوده که تا کنون بخش عمده ای از آن با پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد جذب شده است.

فرماندار نهاوند افزود: با توجه به معرفی طرح های اشتغالزایی از سوی کمیته امداد و بهزیستی به بانک ها، چنانچه نتوانیم این میزان تسهیلات را به طور کامل جذب کنیم بخشی از آن به استان بازگشت داده خواهد شد که این مساله قابل توجیه نیست.

وی افزود: از روسای دو دست گاه کمیته امداد و بهزیستی شهرستان هم انتظار می رود با توجه به زمان محدود باقی مانده تا پایان سال پیگیری جذب تسهیلات یاد شده را به طور جدی در دستور کار قرار داده تا از این بابت مسئولیتی بر دوش آنها باقی نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های نهاوند برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همکاری کنند

بانک های نهاوند برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همکاری کنند