مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-27اقتصادي

رونق فروش رایانه شخصی در سایه کرونا


شرکت های سازنده رایانه شخصی دل تکنولوژیز و اچ پی با اعلام درآمدهای سه ماهه مطلوب، پیش بینی کردند با وجود بازگشت تدریجی افراد به مدرسه و محل کار، - شرکت های سازنده رایانه شخصی دل تکنولوژیز و اچ پی با اعلام درآمدهای سه ماهه مطلوب، پیش بینی کردند با وجود بازگشت تدریجی افراد به مدرسه و محل کار، افزایش تقاضا برای رایانه شخصی ادامه خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت های آمریکایی دل تکنولوژیز و اچ پی دو شرکت از سه سازنده بزرگ رایانه شخصی در جهان هستند و فروش و سود در مدت سه ماهه منتهی به 29 ژانویه را گزارش کردند که بالاتر از برآورد تحلیلگران بود.

انریکه لورس، مدیرعامل شرکت اچ پی اظهار کرد: بازار رایانه شخصی که در سال 2020 برای نخستین بار در یک دهه گذشته رشد کرد، امسال هم با تقاضا برای لپ تاپها شاهد ادامه رشد خواهد بود.

سازندگان رایانه شخصی انتظار دارند تقاضا برای نوت بوکها از سوی مصرف کنندگانی که در دوران محدودیتهای کرونا به دنبال امکان پذیر کردن کار و تحصیل از خانه بوده اند، حتی با تسهیل محدودیتهای قرنطینه ای از میان نخواهد رفت.

قرنطینه چندین ماهه برای بخشهای بزرگی از جمعیت جهان استفاده از رایانه ها در همه زمینه ها از ارتباطات شخصی گرفته تا یادگیری و بازی را شتاب بخشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق فروش رایانه شخصی در سایه کرونا

رونق فروش رایانه شخصی در سایه کرونا