مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:002021-02-27اقتصادي

دستمزد کارگران را هم مثل کارمندان متناسب سازی کنیم


یک کارشناس حوزه کار همسان سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان را یک اقدام بزرگ از سوی دولت دانست که به شرط همت و تامین اعتبار در مورد دستمزد کارگران هم قابل انجام است.

- یک کارشناس حوزه کار همسان سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان را یک اقدام بزرگ از سوی دولت دانست که به شرط همت و تامین اعتبار در مورد دستمزد کارگران هم قابل انجام است.

حمید حاج اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا درباره راهکارهای جبران عقب ماندگی مزدی کارگران، اظهار کرد: شخصا قبول ندارم که نمی توانیم عقب افتادگی مزدی کارگران را جبران کنیم یا امکان جبران یکجای آن وجود ندارد.

امسال کار بسیار بزرگی در کشور در بحث همسان سازی حقوق ها اتفاق افتاد که اگرچه نواقصی داشت ولی در حوزه صندوق های بازنشستگی کار بزرگی بود که از سوی دولت انجام گرفت و کسی نباید آن را زیر سوال ببرد.

وی ادامه داد: بعضا به دلیل تبعیض هایی که در حوزه صندوق های بازنشستگی صورت گرفت نقدهایی به این کار وارد است که چرا برای بازنشستگان تامین اجتماعی کمتر انجام شد ولی این مساله در خصوص حقوق بگیران و شاغلان تامین اجتماعی و دستمزد کارگران هم می تواند عملیاتی شود به شرط آنکه شجاعت و جسارت انجام آن را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد کارگران را هم مثل کارمندان متناسب سازی کنیم

دستمزد کارگران را هم مثل کارمندان متناسب سازی کنیم