مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:002021-02-27بين الملل

آژانس دفاع موشکی آمریکا به اصل خود باز می گردد


آژانس دفاع موشکی آمریکا از سازمانی که تحقیقات انجام می داد و تکنولوژی های پیشرفته را تولید می کرد به سازمانی که بر خریداری و حفظ سیستم های میدانی تمرکز دارد، - "آژانس دفاع موشکی" آمریکا از سازمانی که تحقیقات انجام می داد و تکنولوژی های پیشرفته را تولید می کرد به سازمانی که بر خریداری و حفظ سیستم های میدانی تمرکز دارد، تغییر کرده اما معاون رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا می خواهد این آژانس به اساسنامه و ریشه های اصلی خود بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه دیفنس نیوز، درخواست بودجه این آژانس برای سال مالی 2021 نشان داد که آژانس دفاع موشکی از چهارچوب اصلی وظیفه اش دور شده است.

به طور مثال می توان به افزایش بودجه خرید و حفظ سیستم ها در برنامه توسعه پنج ساله این آژانس از سال مالی 2021 تا سال مالی 2025 اشاره کرد.

و هر سه اولویت اصلی این آژانس درخواست هایی برای تهیه بیشتر سیستم های موجود بودند.

ژنرال جان هایتن، معاون رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی گفت: ساختار اولیه و اصلی آژانس دفاع موشکی کاملا درست بود چرا که قرار بود این آژانس بر چیزهای جدید، تحقیقات و توسعه و تکنولوژی های جدید متمرکز باشد و اگر به بودجه درخواست شده برای این آژانس برای سال مالی 2021 نگاهی بیندازید متوجه می شوید که اکثر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژانس دفاع موشکی آمریکا به اصل خود باز می گردد

آژانس دفاع موشکی آمریکا به اصل خود باز می گردد