مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:202021-02-27بين الملل

جنبش نجباء:مرتکبان و تسهیل گران حمله به مرزبانان عراقی منتظر پاسخی سخت باشند


جنبش نُجَباء ضمن محکومیت شدید حمله آمریکا به پایگاه های مرزی الحشد الشعبی در مرز عراق و سوریه، به مرتکبان و تسهیل کنندگان این جنایت گوشزد کرد که مقاومت به آن ها پاسخی سخت و متناسب خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه ای نُجَباء، مقاومت اسلامی نُجَباء با انتشار بیانیه ای رسمی حمله هوایی آمریکا به مرزبانان عراقی را محکوم و تأکید کرد که مقاومت عراق این جنایت را بدون پاسخ نمی گذارد.

در بیانیه نُجَباء آمده است: در زمانی که این کشور عزیز با پیچ و خم های خطرناکی در همه زمینه ها مواجه است، نیروهای اشغالگر آمریکایی اقدامات خود در نقض حاکمیت عراق را توسعه می بخشند و علاوه بر تجاوز به خاک این سرزمین، تعداد نیروهای خود را افزایش داده و به نصب سامانه پدافندی در داخل شهرها و دخالت در مسائل امنیتی و سیاسی مبادرت ورزیده اند.

مقاومت اسلامی نُجَباء در ادامه با محکوم کردن جنایت جدید اشغالگران آمریکایی در هدف قرار دادن شماری از مجاهدان الحشد الشعبی، خاطرنشان ساخت: وظیفه این رزمندگان، حراست از مرزهای عراق در برابر تروریست های دست پرورده آمریکاست که از سوی وهابیت پشتیبانی مالی می شوند.

نجَباء در پایان بیانیه خود ضمن تأکید بر اینکه جنایات دشمن، عزم و اراده مجاهدان برای مقابله با تروریسم و اخراج اشغالگران ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش نجباء:مرتکبان و تسهیل گران حمله به مرزبانان عراقی منتظر پاسخی سخت باشند

جنبش نجباء:مرتکبان و تسهیل گران حمله به مرزبانان عراقی منتظر پاسخی سخت باشند