مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:052021-02-27سياسي

برنامه تشکل ها برای افزایش مشارکت در انتخابات سال آینده


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با اشاره به برنامه ریزی تشکل های دانشجویی برای افزایش مشارکت در انتخابات سال آینده، گفت: برای دعوت از کاندیداها در فضای مجازی برنامه ریزی شده است.

- حجت الاسلام مصطفی رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه دانشگاه ها برای افزایش مشارکت حداکثری دانشجویان در انتخابات سال آینده گفت: یکی از محیط هایی که برای شور بخشی به فضای انتخابات و افزایش مشارکت عمومی در فضای عمومی مؤثر بوده و هم برای تعمیق آگاهی ها و انتخاب درست تأثیر گذار است، فضاهای دانشگاهی است.

وی ادامه داد: فضاهایی که دانشجویان جوان با سوال های صریح و مطالبات شفاف خود مجموعه برنامه ها و عملکرد کاندیدها را به بوته نقد می گذارند برای اینکه در فضای شفاف و روشنی امکان انتخاب برای مردم فراهم باشد.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها افزود: متأسفانه به دلیل تعطیلی فضاهای فیزیکی و حضوری دانشگاه ها امسال ما از برگزاری تجعمات به صورت حضور پر مشارکت دانشجویان محروم هستیم اما در مجموعه تشکل های دانشجویی در دانشگاه های مختلف برنامه ریزی خوبی شکل گرفته است تا این خلاء پر شود و هم در استفاده از ظرفیت محدود حضوری و هم به نوعی استفاده از ظرفیت مجازی برای دعوت از کاندیداهای مختلف و جریان های مختلف سیاسی حرکت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تشکل ها برای افزایش مشارکت در انتخابات سال آینده

برنامه تشکل ها برای افزایش مشارکت در انتخابات سال آینده