مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 07:302021-02-27دانش

دو قطب فناوری در دانشگاه علم و صنعت تاسیس می شود


معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت با تاسیس دو قطب فناوری «مواد و سازه های کامپوزیت و نانوکامپوزیت» و «باتری لیتیومی» موافقت اصولی اعلام کرد.

- معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت با تاسیس دو قطب فناوری مواد و سازه های کامپوزیت و نانوکامپوزیت و باتری لیتیومی موافقت اصولی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی موافقت اصولی دانشگاه علم و صنعت با تاسیس این دو قطب فناوری، دکتر ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت در احکام جداگانه ای دکتر محمدحسن شجاعی فرد (عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک) را برای مدت یک سال به عنوان سرپرست قطب فناوری باتری لیتیومی و دکتر محمودمهرداد شکریه (عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک) را برای مدت یک سال به عنوان سرپرست قطب فناوری مواد و سازه های کامپوزیت و نانوکامپوزیت منصوب کرد.

بر اساس اعلام دانشگاه علم و صنعت، قطب های فناوری بر اساس سیاست های کلان کشور در حوزه علم و فناوری و تحقق شعار دانشگاه: سرآمد در علم و فناوری، پیشرو در کارآفرینی دانش بنیان ، توسعه و گسترش داده می شود تا با استفاده از ظرفیت های پژوهشی و فناوری، هم افزایی مناسبی را برای بومی سازی و استقلال فناورانه کشور فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو قطب فناوری در دانشگاه علم و صنعت تاسیس می شود

دو قطب فناوری در دانشگاه علم و صنعت تاسیس می شود