مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-27اقتصادي

دست اندازی دولت به صندوق توسعه ملی کاش یافت یعنی از 75 به حدود 32 کاهش پیدا کرد


محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره لایحه بودجه دولت، اظهار کرد: - اعضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دست اندازی دولت به صندوق توسعه ملی کاش یافت یعنی از 75 به حدود 32/6 کاهش پیدا کرد و همچنین میزان تعداد بشکه قابل فروش هم تعدیل پیدا کرد و از سوی دیگر قیمت دلار هم به قیمت واقعی خود نزدیک شد.

محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره لایحه بودجه دولت، اظهار کرد: اقدامات اصلی که دولت انجام داد در حوزه شفاف سازی و واقعی سازی منابع حاصل از فروش نفت بود و همچنین کاهش وابستگی بودجه به نفت از این رو مسئله پیش فروش نفت از لایحه حذف شد.

وی ادامه داد: دست اندازی دولت به صندوق توسعه ملی کاش یافت یعنی از 75 به حدود 32/6 کاهش پیدا کرد و همچنین میزان تعداد بشکه قابل فروش هم تعدیل پیدا کرد و از سوی دیگر قیمت دلار هم به قیمت واقعی خود نزدیک شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به ارز 4200 تومانی، گفت: بنده در صحن علنی پیشنهاد دادم که مجلس به اقدام دولت در رابطه با ارز 4200 تومانی رای بدهد، زیرا معتقدم راهکار دولت بهتر از راهکار کمیسیون تلفیق بود که این پیشنهاد پذیرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست اندازی دولت به صندوق توسعه ملی کاش یافت یعنی از 75 به حدود 32 کاهش پیدا کرد

دست اندازی دولت به صندوق توسعه ملی کاش یافت یعنی از 75 به حدود 32 کاهش پیدا کرد