مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:052021-02-27سياسي

رفع چالش های مازندران نیازمند نگاه نو وکلان است


رییس مجمع نمایندگان مازندران گفت: رفع چالش ها و مشکلات زیرساختی برای توسعه استان نیازمند نگاه نو و کلان نگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصورعلی زارعی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران بر لزوم رویکرد تعاملی مدیران اجرایی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای برون رفت از چالش های توسعه یافتگی این استان تاکید کرد وگفت: عبور از چالش ها و مشکلات زیر ساختی در روند توسعه مازندران نیازمند نگاه نو و کلان نگری و ریشه ای به مسائل است.

نماینده مردم ساری ومیاندرود با اشاره به اهمیت تعامل دوسویه مسئولان اجرایی وتقنینی در این روند افزود: انباشت مشکلات و لاینحل ماندن آنها آسیب بزرگی به مصالح پایدار مازندران وارد می کند.

عضو کمیسیون نظارتی اصل 90 مجلس یادآورشد: ظرفیت نخبگانی و مدیریتی استان باید برای چاره اندیشی مشکلات مازندران طرح های محوری ارائه کند.

زارعی با تاکید بر عزم واراده مجمع نمایندگان مازندران برای برداشتن گام های اساسی در این باره افزود: مجمع نمایندگان مازندران با دقت نظر و همه جانبه نگری دلایل مشکلات، زمینه ها و نیز توانایی های موجود در مسیر توسعه استان را بررسی و احصا کرده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم فرصت های پیشتازانه مازندران در بخش کشاورزی، جنگل و صنعت و دریا را یادآورشد وافزود: مازندران در بخش کشاورزی با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع چالش های مازندران نیازمند نگاه نو وکلان است

رفع چالش های مازندران نیازمند نگاه نو وکلان است