مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:052021-02-27سياسي

توزیع هفت میلیون نهال صنوبر در 1400


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: در سال آینده با تولید و توزیع هفت میلیون اصله نهال صنوبر تلاش می کنیم تا توسعه هفت هزار هکتار فضای سبز را در استان شاهد باشیم.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: در سال آینده با تولید و توزیع هفت میلیون اصله نهال صنوبر تلاش می کنیم تا توسعه هفت هزار هکتار فضای سبز را در استان شاهد باشیم.

شهامت هدایت در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در اردبیل اظهار کرد: نقش درختان در ارتقا حیات و سلامت افراد جامعه یک نقش بی بدیلی است که در آیات و روایات اسلامی بر این موضوع به عنوان امانت الهی تاکید و توصیه شده است.

وی ضرورت حفاظت از اراضی ملی و جنگل ها را در انتقال مواریثی ارزشمند به نسل های آینده یادآور شد و تصریح کرد: ما در کنار احترام به نظم و انضباط طبیعت، نباید اجازه دهیم تا به دلیل برخی خطا و قصور انسانی به جای نعمت، نقمت الهی نصیب ما شود چرا که امروز به خاطر پاس نداشتن این نعمات الهی ما گرفتار خشکسالی، کم آبی و بسیاری از آفت های طبیعی شده ایم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اولین نقش طبیعت سرسبز و درخت را تولید آب به عنوان ماده حیاتی اعلام کرد و گفت: باید در جلوگیری از خشکسالی، با توسعه جنگل ها و درختکاری به تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هفت میلیون نهال صنوبر در 1400

توزیع هفت میلیون نهال صنوبر در 1400