مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:002021-02-27سياسي

«تاریخ مصرف جشنواره موسیقی فجر تمام شده است»


در نقدی نسبت به جشنواره موسیقی فجر می گوید: اینکه هر ساله بودجه ای برای برگزاری جشنواره موسیقی فجر در نظر گرفته می شود و مسئولان و مدیران دولتی موسیقی وظیفه دارند این بودجه را با هدفی از پیش تعیین شده هزینه کنند، - یک نوع رفع تکلیف و سلب مسئولیت در قبال بودجه فرهنگی و هنری کشور است.

او تاکید می کند: امروز دیگر لازم و ضروری است برای این بودجه برنامه ریزی مجدد صورت بگیرد و همزمان تلاش شود وفاق و آشتی با تمام هنرمندان ایجاد شود؛ زیرا تاریخ مصرف جشنواره موسیقی فجر تمام شده و دیگر باید به یک مدل و ساختار جدید اندیشیده شود.

هنرمندان درجه یک سال هاست با جشنواره موسیقی فجر میانه ای ندارند این کارشناس موسیقی در گفت وگو با ایسنا، درباره ارتباط برقرار نکردن هنرمندان مطرح موسیقی با جشنواره موسیقی فجر اظهار می کند: هنرمندان برجسته و درجه یک موسیقی سال هاست با جشنواره موسیقی فجر میانه ای ندارند؛ زیرا این جشنواره علاوه بر اینکه همواره تحت سلطه افکار و عقاید برخی مدیرانی بوده که معمولا دانش و تخصص مناسبی در زمینه موسیقی ندارند، همزمان تحت سیطره دیدگاه های خاصی نیز بوده است و هرگز یک رویداد هنری صرف نبوده است.

رویدادهای موسیقی در ایران که با عنوان جشنواره شناخته می شوند و معمولا دولت متولی آنها است، یا مناسبتی هستند یا مانند همین جشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تاریخ مصرف جشنواره موسیقی فجر تمام شده است»

«تاریخ مصرف جشنواره موسیقی فجر تمام شده است»