مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 04:502021-02-27دانش

راه اندازی رشته های مرتبط با تولید محصولات خرما در هرمزگان را دنبال می کنیم


سرپرست مرکز علمی کاربردی دانشگاه جهاددانشگاهی هرمزگان گفت: با توجه به اینکه استان هرمزگان یکی از قطب های تولید خرمای صادراتی کشوراست، نیازمند ایجاد رشته های دانشگاهی در این حوزه است که بنا داریم با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی نسبت به این مهم اقدام کنیم.

- سرپرست مرکز علمی کاربردی دانشگاه جهاددانشگاهی هرمزگان: راه اندازی رشته های مرتبط با تولید محصولات خرما در هرمزگان را دنبال می کنیم ایسنا/هرمزگان سرپرست مرکز علمی کاربردی دانشگاه جهاددانشگاهی هرمزگان گفت: با توجه به اینکه استان هرمزگان یکی از قطب های تولید خرمای صادراتی کشوراست، نیازمند ایجاد رشته های دانشگاهی در این حوزه است که بنا داریم با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی نسبت به این مهم اقدام کنیم.

بیژن خشنود در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه جهاددانشگاهی هرمزگان دارای اولین مرکز نوآوری و شکوفایی در حوزه فرآورده های خرما است، افزود: فرآوردی و بسته بندی خرما تاثیر به سزایی در افزایش درآمد باغداران خواهد داشت و راه اندازی رشته های دانشگاهی در این زمینه از ضروریات توسعه کیفیت محصولات خرمایی است.

وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان از پتانسیل و جایگاه خاصی در تولید خرما برخوردار است گفت: خرماهای مردا سنگ، خاصویی، برهی، مجول، کریته، پیارم، زاهدی، شاهانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته های مرتبط با تولید محصولات خرما در هرمزگان را دنبال می کنیم

راه اندازی رشته های مرتبط با تولید محصولات خرما در هرمزگان را دنبال می کنیم