مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 04:002021-02-27سياسي

کار برای بچه بسیجی ها در «سی سخت» عار نیست+فیلم


همزمان با زلزله شهر سی سخت که تقریبا این شهر را به ویرانه ای تبدیل کرده نیرهای بسیجی و سپاهی در اولین دقایق در منطقه حضور پیدا کرده و به یاری مردم شهر زلزله زده سی سخت شتافتند و اکنون به صورت جهادی و شبانه روزی در حال خدمت به مردم هستند.

- خبرگزاری فارس یاسوج/ترنم بهنیا- یاسوج سپاه و بسیج در هر جایی که مردم به حضور آن ها نیاز داشته اند حضور پیدا کرده و در کنار مردم به وظیفه خود عمل کرده و کمترین منتی به دوش آن ها گذاشته ا ند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل محرومیت ها سپاه تا دورترین منطقه حضور پیدا کرده و در کنار مردم بوده و نیروهای بسیجی در آبادانی و سازندگی استان بدون مزد و بی ریا هر کاری که به آن ها واگذار شده را انجام داده اند.

از آب رسانی به دورترین روستاها در مناطق محروم و صعب العبور گرفته تا کمک به بازگشایی راه های روستایی و ساختن خانه و مسجد و خانه عالم و مدرسه در روستاهایی که هنوز گرد محرومیت بر چهره آن ها نشسته رد پای بسیج دیده می شود.

سپاه و بسیج در راه تامین امنیت استان نیز از جان مایه گذاشته ا ند و در بحرانی که همزمان با قضیه سوخت و اعتصاب کامیون داران پیش آمد و دشمنان به دنبال بهره برداری از آن بودند سپاه فتح به همراه بسیج با همه توان به میدان آمدند و رافع بی تدبیری دیگران شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار برای بچه بسیجی ها در «سی سخت» عار نیست+فیلم

کار برای بچه بسیجی ها در «سی سخت» عار نیست+فیلم