مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 03:502021-02-27بين الملل

گزارشگر سازمان ملل خواستار تحریم ولیعهد سعودی شد


«اگنس کالامارد» با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازآمریکا درباره قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول، از آمریکا خواست محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را مورد تحریم قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از پایگاه النشره، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاطلاعاتی آمریکا درباره قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی، خواستار تحریم محمد بن سلمان ولیعهد عربستان توسط آمریکا شد.

بر اساس این گزارش، اگنس کالامارد در بیانیه ای از واشنگتن خواست دارایی های شخصی و فعالیت های بین المللی بن سلمان را مورد تحریم قرار دهد.

وی همچنین افزود که آمریکا نباید به محمد بن سلمان در مقابل دعواهای قضایی مصونیت اعطا کند.

گزارشگر ویژه سازمان ملل از دولت عربستان هم خواست تا سرنوشت جسد جمال خاشقجی در کنسولگری این کشور در شهر استانبول ترکیه را افشا نماید.

طبق گزارش اطلاعاتی آمریکا، قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی با تایید محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی انجام شده است.

گفتنی است که گزارش اطلاعاتی که آمریکا درباره قتل جمال خاشقجی منتشر کرد نشان می دهد که این قتل با تایید محمد بن سلمان ولیعهد سعودی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشگر سازمان ملل خواستار تحریم ولیعهد سعودی شد

گزارشگر سازمان ملل خواستار تحریم ولیعهد سعودی شد