مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 23:152021-02-26بين الملل

وزارت کشور عراق: هیچ گونه تبادل اطلاعاتی با آمریکا درباره حمله به سوریه نداشتیم


وزارت کشور عراق هر گونه تبادل اطلاعاتی این وزارتخانه با ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش در خصوص حمله بامداد روزجمعه به خاک سوریه را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس ، در بیانیه وزارت کشور عراق آمده است: به  دنبال اظهارات و بیانیه های متعلق به تبادل اطلاعات عراق با نیروهای ائتلاف بین المللی در خصوص یک حمله هوایی علیه خاک سوریه، وزارت کشور عراق مایل است توضیح دهد که ساز و کار همکاری این وزارتخانه با ائتلاف بین المللی محدود به توسعه  توانایی ها و مهارت های نیروهای امنیتی عراق در زمینه کار پلیسی است؛ به گونه ای  که توانمندی نیروهای این وزارتخانه در خصوص امنیت داخلی، مبارزه با جرایم و دستیابی به صلح اجتماعی را افزایش می دهد .

بر اساس این بیانیه، هیچ تبادل اطلاعاتی میان دستگاه های وزارت کشور عراق نیروهای ائتلاف بین المللی مربوط به حمله هوایی فوق الذکر صورت نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های عراقی، هواپیماهای آمریکایی بامداد جمعه منطقه بین البوکمال سوریه و القائم عراق در مرز میان دو کشور را هدف قرار داد.

گزارش های اولیه نیز از به شهادت رسیدن یک نفر و زخمی شدن چند نفر دیگر حکایت  داشت.

صابرین نیوز اعلام کرد آمریکا یک ساختمان خالی و نقطه دیگری را که متعلق به گروه های مقاومت بوده هدف قرار داد که به شهادت یک نفر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور عراق: هیچ گونه تبادل اطلاعاتی با آمریکا درباره حمله به سوریه نداشتیم

وزارت کشور عراق: هیچ گونه تبادل اطلاعاتی با آمریکا درباره حمله به سوریه نداشتیم