مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 16:302021-02-26سياسي

آیین مجمه گردانی و وداع با 10 شهید دفاع مقدس در مازندران


مادران وخواهران دیار شهیدان وعلویان مازندران به یاد هشت شهید گمنام وشهیدان علی اکبر محمدی و منوچهر تقدسی مجمه گردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین مجمه گردانی شامگاه جمعه همزمان با شب وداع با هشت شهید گمنام و دو شهید باهویت دوران دفاع مقدس با حضور مادران وخواهران شهید در حسینیه عاشقان ساری برگزاری شد.

مجمه گردانی آیینی است که مادران و خواهران مازندرانی در مراسم شهادت شهدا و آلاله های گمنام دوران دفاع مقدس برگزار می کنند.

آیین وداع با 10 شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با شب رحلت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) در حسینیه عاشقان ساری برگزار شد و مادران وخواهران شهید، پیکرهای مطهر شهدای بازگشته به میهن را گلباران کردند.

آیین وداع با پیکرهای مطهر این شهیدان امشب بدون حضور جمعیت در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد و پس از مراسم وداع تحویل نمایندگان شهرهای رامسر، چالوس، آمل و بهشهر می شود و پیکر دو شهید با هویت نیز در اختیار مسئولان شهرهای قائم شهر و محمودآباد قرار خواهد گرفت.

شهرستان بهشهر میزبان دو شهید 21 ساله از تک دشمن در سال 67 در منطقه فاو و 18 ساله از عملیات کربلای 5 شلمچه خواهد بود که در دانشگاه آزاد بهشهر خاکسپاری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین مجمه گردانی و وداع با 10 شهید دفاع مقدس در مازندران

آیین مجمه گردانی و وداع با 10 شهید دفاع مقدس در مازندران