مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 16:152021-02-26سياسي

آمریکا و اروپا باید بدانند که زمان قلدری و زورگویی به پایان رسیده است


امام جمعه سردرود با تاکید بر اینکه مجلس و دولت باید با صدای واحد و متحد با هم عمل کنند، گفت: آمریکا و اروپا نیز باید بدانند که زمان قلدری و زورگویی به سر رسیده و جمهوری اسلامی ایران است که طلبکار است نه آنان.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه سردرود با تاکید بر اینکه مجلس و دولت باید با صدای واحد و متحد با هم عمل کنند، گفت: آمریکا و اروپا نیز باید بدانند که زمان قلدری و زورگویی به سر رسیده و جمهوری اسلامی ایران است که طلبکار است نه آنان.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه سردرود، با تاکید بر اینکه فرمایش های رهبر معظم انقلاب در مسئله هسته ای باید مراعات شود، اظهار کرد: در این رابطه نباید دو دستگی در نحوه اجرای آن اتفاق بیافتد و در مقابل دشمنان، دوتیرگی ظاهر پیدا نکند.

وی با بیان اینکه قانون اقدام راهبردی مجلس قانونی هوشمندانه بود که موجب شد آمریکا و اروپا در دوراهی جدی قرار گیرند و در صورت انتخاب هر دو راه، باخت برای آنها و برد برای جمهوری اسلامی ایران در پی داشته باشد، افزود: دولت باید متوجه باشد که راهی جز تایید و اجرای این مصوبه مجلس ندارد و وعده های توخالی طرف چ های مقابل، قابل اعتماد نیست ، لذا توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی باید با قدرت پیگیری و انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اروپا باید بدانند که زمان قلدری و زورگویی به پایان رسیده است

آمریکا و اروپا باید بدانند که زمان قلدری و زورگویی به پایان رسیده است