مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 15:452021-02-26اجتماعي

افزایش شهرهای با رنگ بندی نارنجی در استان سمنان


سخنگو و جانشین رییس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان گفت: با تغییر رنگ بندی کرونایی شهرستان دامغان از زرد به نارنجی، شمار شهرهای نارنجی در این استان افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حبیب الله خجسته پور با اعلام آخرین وضع رنگ بندی بلامانع بوده و همچنین در مراکز آموزشی کم جمعیت استان که حداکثر دانش آموزان در تمامی پایه های تحصیلی آن مرکز 50 نفر یا کمتر از آن است، ارائه شیوه آموزش حضوری منعی ندارد و مجاز است.

جانشین رییس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به منظور انجام آزمون دروس عملی دانشگاه ها، اسکان هر دانشجوی غیربومی در یک اتاق بلامانع بوده و دانشگاه های استان می توانند در صورت فراهم آوردن شرایط ذکرشده نسبت به برگزاری کلاس های عملی دانشگاه ها اقدام کنند.

خجسته پور با بیان اینکه منع تردد شبانه از ساعت 21 تا سه صبح در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار همچنان به قوت خود باقی است، با تشریح وضع تردد خودروهای شخصی در استان سمنان اضافه کرد: خودروهای با پلاک 86 و 96 به عنوان خودروی بومی استان محسوب شده و تردد این خودروها در این استان بلامانع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شهرهای با رنگ بندی نارنجی در استان سمنان

افزایش شهرهای با رنگ بندی نارنجی در استان سمنان