مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 14:552021-02-26اقتصادي

نخستین پمپ ایرانی طرح گوره - جاسک نصب شد


نخستین پمپ 3.

2 مگاواتی ساخت ایران پس از گذراندن موفق آزمون های عملکردی، در محل تلمبه خانه شماره 2 طرح ملی انتقال نفت خام گوره - جاسک نصب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، نخستین الکتروپمپ تلمبه خانه شماره 2 با هدف نصب و پیش راه اندازی، در اواخر بهمن ماه امسال بعد از گذراندن موفق آزمون های عملکردی تحویل شد و هم اکنون این دستگاه نصب شده است.

در بهره برداری از فاز نخست طرح، راه اندازی تلمبه خانه شماره 2 با چهار دستگاه پمپ هدف گذاری شده و در این راستا، باقی پمپ ها نیز در آینده ای نزدیک تحویل و نصب می شوند.

قراردادهای ساخت 50 پمپ مورد نیاز طرح راهبردی انتقال نفت خام گوره - جاسک با ارزش تقریبی 48 میلیون یورو، مهرماه سال گذشته بین شرکت مهندسی و توسعه نفت و شرکت های پمپ های صنعتی ایران، پمپیران و پتکو امضا شده بود و به همین منظور، نخستین پمپ 3.

2 مگاواتی ساخت داخل به این طرح راهبردی تحویل و نصب گردید.

بر اساس این گزارش، طرح انتقال نفت خام گوره به جاسک، طرحی ملی و راهبردی است که با حمایت دولت و راهبری شرکت ملی نفت ایران و با هدف ایجاد ظرفیت انتقال یک میلیون بشکه نفت خام در روز، ذخیره سازی و صادرات آن از طریق پایانه جدید جاسک، تضمین استمرار صادرات نفت خام، تمرکززدایی از پایانه های صادراتی و متنوع سازی آن و توسعه پایدار و اشتغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پمپ ایرانی طرح گوره - جاسک نصب شد

نخستین پمپ ایرانی طرح گوره - جاسک نصب شد