مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 14:052021-02-26اجتماعي

ورود سامانه جدید بارشی به استان بوشهر


کارشناسی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: سامانه جدید بارشی وارد استان بوشهر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، پیام مساعدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد در ساعاتی از وقت امروز و فردا با وزش بادهای شمالی بر روی دریا، سواحل استان عمدتاً در قسمت های مرکزی و جنوبی به نسبت مواج و متلاطم است.

کارشناسی اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین از اواخر روز یکشنبه هفته پیش رو، با نفوذ تدریجی سامانه ناپایداری به استان، بر پوشش ابرها در آسمان افزوده خواهد شد.

وی توضیح داد: با تقویت فعالیت این سامانه طی روز دوشنبه، وقوع بارش پراکنده و خفیف باران به همراه وزش باد پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: برای ساعات آینده در استان بوشهر آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 8 تا 34 کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در نواحی مرکزی و جنوبی 12 تا 40 و در فراساحل جنوبی 16 تا 46 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت ارتفاع موج دریا بین 60 تا 120 و در فراساحل مرکزی 150 سانتیمتر و در سواحل جنوبی 90 تا 150 و در فراساحل 120 تا 180 سانتیمتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه جدید بارشی به استان بوشهر

ورود سامانه جدید بارشی به استان بوشهر