مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 12:452021-02-26اجتماعي

مازندران برای 10 آلاله دفاع مقدس آغوش گشود


با ورود پیکرهای مطهر 10 شهید دوران دفاع مقدس، مازندران برای آلاله هایش آغوش گشوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام و دو شهید باهویت دوران دفاع مقدس عصر جمعه به مازندران وارد شد و در میدان جانبازان شهرستان قائمشهر مورد استقبال مردم شهیدپرور این شهرستان قرار گرفت.

آیین استقبال از این شهدای گمنام و آلاله های دوران دفاع مقدس به صورت خودرویی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است و پیکرهای مطهر این آلاله ها به شهرستان ساری مرکز دیار علویان منتقل می شود.

شهدا از بلوار پاسداران به سمت بلوار آزادی و میدان ساعت تا میدان شهدا و میدان هلال احمر تشییع شده و پس از آن، تشییع خودرویی در مسیر بلوار دفاع مقدس به سمت میدان ولی عصر (خزر) و جاده فرح آباد برگزار می شود.

در ادامه پیکرهای پاک شهدا از 600 دستگاه به سمت میدان ساعت و از آنجا تا خیابان انقلاب، میدان امام حسین (ع)، بلوار ارتش و بلوار عسگری محمدیان به صورت خودرویی تشییع خواهند شد.

آیین وداع با پیکرهای مطهر این شهیدان امشب بدون حضور جمعیت در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار می شود و پس از مراسم وداع تحویل نمایندگان شهرهای رامسر، چالوس، آمل و بهشهر می شود و پیکر دو شهید با هویت نیز در اختیار مسئولان شهرهای قائم شهر و محمودآباد قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران برای 10 آلاله دفاع مقدس آغوش گشود

مازندران برای 10 آلاله دفاع مقدس آغوش گشود