مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:552021-02-26فناوري

شنبه، آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویان و طلاب


دانشجویان و طلابی که تاکنون نسبت به دریافت هدیه اینترنت رایگان وزارت ارتباطات اقدام نکرده اند تا ساعت 12 فردا شب (شنبه 9 اسفندماه) فرصت ثبت نام دارند و این مهلت قابل تمدید نیست.

- دانشجویان و طلابی که تاکنون نسبت به دریافت هدیه اینترنت رایگان وزارت ارتباطات اقدام نکرده اند تا ساعت 12 فردا شب (شنبه 9 اسفندماه) فرصت ثبت نام دارند و این مهلت قابل تمدید نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با شیوع کرونا، شیوه آموزش مجازی در مراکز آموزشی و دانشگاه ها به راه افتاد، اعتراضاتی نسبت به رایگان نشدن سایت های دانشگاهی وجود داشته که دلیل استفاده دانشجویان از وی پی ان هنگام اتصال به سامانه های آموزش الکترونیکی و اطلاعات ناقص سامانه هایی که از سوی دانشگاه ها به وزارت ارتباطات اعلام شده، عنوان شد.

به همین دلیل محمدجواد آذری جهرمی- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از جایگزینی یک بسته 60 گیگابایتی به هر دانشجو و طلبه به جای رایگان کردن سایت دانشگاه ها خبر داد.

با توجه به اینکه از روز یکشنبه هفته آینده، ترافیک استفاده از سامانه های آموزشی دانشگاه ها و حوزه ها دیگر رایگان نبوده و یارانه آموزشی تنها از طریق بسته های 60 گیگا بایتی در اختیار دانشجویان و طلاب قرار خواهد گرفت، متقاضیانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند می توانند در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت ic


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنبه، آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویان و طلاب

شنبه، آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دانشجویان و طلاب