مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:502021-02-26پزشكي

چاپ دفترچه های درمانی تامین اجتماعی متوقف شد


سرپرست سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: بنا به دستور سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از اول اسفند ماه صدور و چاپ دفترچه های درمانی در سامانه سازمان تامین اجتماعی متوقف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عباس دیری امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بنا به دستور سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از اول اسفند ماه صدور و چاپ دفترچه های درمانی در سامانه سازمان تامین اجتماعی متوقف شده است.

  سرپرست سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: البته اعتبار دفترچه های قبلی که در دست بیمه شده ها است همچنان به قوت خود باقی است و بیمه شده ها می توانند از همان دفاتر درمانی تا آخرین برگه آن استفاده کنند.

  وی عنوان کرد: رویکرد سازمان تامین اجتماعی اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک است که قدم به قدم در حال اجرایی کرده آن هستیم.

  سرپرست سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: چنانچه بیمه شده های ما به مراکز درمانی مراجعه کردند و امکانات استفاده از نسخه الکترونیک را نداشتند یا اینکه با قطعی سامانه مواجه شدند چه در موضوع قطع اینترنت یا مشکلات در سامانه سازمان تامین اجتماعی، آن مرکز درمانی می تواند به صورت کاغذی و در سربرگ درمانگاه نسخه نویسی را انجام دهد که بیمه شده های ما با ارائه این برگه ها به داروخانه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ دفترچه های درمانی تامین اجتماعی متوقف شد

چاپ دفترچه های درمانی تامین اجتماعی متوقف شد